SHOX NEWS

بخش ایرانی خبرگزاری بین المللی شاکس نیوز - SHOX NEWS International news agency - Iran branch

SHOX NEWS

بخش ایرانی خبرگزاری بین المللی شاکس نیوز - SHOX NEWS International news agency - Iran branch

SHOX NEWS

به بخش ایرانی آژانس خبری-تحلیلی SHOX NEWS خوش آمدید... نسخه آزمایشی بخش ایرانی این آژانس، از طریق این صفحه به دو زبان عمده رایج در ایران، فارسی و ترکی آذربایجانی ارائه می‌شود. با نظرات خود ما را یاری کنید.
SHOX NEWS خبر آژانسینین ایران بؤلومونه خوش گلیبسینیز ... آژانسین ایران بؤلومونون تئست یایینی، بۇ صحیفه‌نین آراجلیغی ایله، ایراندا یایغین اوْلان ایکی بؤیوک دیلده - فارسجا و آذربایجان تۆرکجه‌سی دیللرینده - سۇنولور. یوْرۇملاریْنیْزلا بیزه یاردیْم ائدین.

شاکس نیوز بر زمینه مهندسی ساختمان و اخبار بازار مسکن و ساخت استوار است.
+آموزشهای عمومی و تخصصی مرتبط با خانه و زلزله
+تحلیل هفتگی اخبار مهم
+برنامه نویسی و طراحی وب
و... فروش الکترونیکی.

زبان مطالب

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

بر اساس نتایج آخرین تحقیقات علمی صورت گرفته فراگیری ریاضیات با زبان‌های ترکی، کره‌ای، چینی و ژاپنی در قیاس با زبان انگلیسی به مراتب راحت‌تر می باشد، دانشمندان علت راحتی فراگیری ریاضیات به زبانهای یاد شده را به کلمات و افاده‌های موجود در هر یک از زبان‌های یاد شده پیوند می‌دهند. نتایج تحقیقات مذکور حاکی از شمارش و حساب آسان در کودکانی که به هر یک از زبان‌های ترکی، چینی، ژاپنی و کره‌ای تسلط دارند می‌باشد.

تأثیر تفاوت‌ زبان‌ها در فراگیری ریاضیات به صورت نوشتاری توسط کودکان یکی از مهمترین مباحثی می باشد که پداگوگ‌ها و روانشناسان در پی یافتن پاسخی علمی برای آن‌اند. آخرین تحقیقات مرتبط با موضوع یاد شده حاکی از تاثیرات مضر کلمات زبان انگلیسی در کودکانی که به این زبان به شمردن و حساب می پردازند می باشد، محققین برای خنثی نمودن تاثیر مضر زبان انگلیسی در فراگیری ریاضیات توسعه مهارت ریاضی را در سنین پائین و به کمک بازی‌ها پیشنهاد می کنند.

منبع : ترجمه آزادی از مقاله‌‌‌ی : The Best Language for Math

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۱
علی پانا